Miracle Mineral Solution - A Miracle Kesihatan Benar Untuk Beribu

Miracle Mineral Solution - A Miracle Kesihatan Benar Untuk Beribu

Kami telah mengikuti MMS selama beberapa tahun dan kemajuan yang sukar dipercayai. Walaupun penyelidikan dan teknologi dalam bidang perubatan, ia mengambil masa hanya akal itu datang dengan penyelesaian yang bekerja untuk beberapa isu yang paling sukar perubatan kami. Jim Humble, Las Vegas metallurgist, pencari gali emas dan ahli kimia, dalam perjalanan emas gali komersial ke Panama, memberikan penyelesaian pembersihan air kepada orang yang mempunyai malaria aktif. Tanda-tanda mereka hilang sama sekali dalam masa beberapa hari (dan tidak kembali!). Beliau menghantar sampel diketahui ke Afrika, di mana Malaria adalah satu masalah yang besar. Dia mempunyai diketahui dipatenkan tetapi jatuh paten kemudian supaya penemuan itu boleh diakses oleh semua orang. Beliau tidak menjual makanan tambahan itu sendiri tetapi meninggalkan ia terbuka kepada sesiapa sahaja untuk membekalkan kepada orang ramai. Pada masa ini terdapat lebih 200,000 orang di Amerika Syarikat mengambil makanan tambahan itu.

Supplement Miracle Mineral ialah penulen air. Ia digunakan oleh banyak memetik untuk membersihkan sistem air tempatan. Oleh kerana badan kita terdiri daripada lebih 70% air, MMS melakukan perkara yang sama untuk tubuh manusia. Ia membunuh patogen. Ia membunuh hanya apa yang tidak sepatutnya berada di dalam badan kita, tetapi tidak memudaratkan sistem kami atau membunuh flora bermanfaat. MMS adalah natrium klorida. Asid, dalam bentuk jeruk, biasanya, menggabungkan dengan asid chlorous, yang menjadi natrium klorida.

Lebih 75,000 kes-kes Malaria telah sembuh, kadar kejayaan 100%! Kadar kejayaan dengan kanser, AIDS dan lain-lain lagi sedang diuji di Afrika dan Amerika Selatan dengan kejayaan luar biasa. Antibiotik adalah cara yang biasa untuk merawat banyak penyakit MMS merawat. Masalah dengan antibiotik telah bahawa mereka tidak boleh berhenti patogen dari bermutasi. MMS membunuh patogen. Mereka tidak boleh bermutasi. Ia tidak sembuh badan. Ia membunuh apa yang menyebabkan masalah!

Humble mengesyorkan bermula dengan satu penurunan MMS diaktifkan sehari dalam segelas air suling dan meningkatkan dos dengan satu penurunan setiap hari sehingga 15 titis dicapai. Jika anda rasa loya pada masa itu, jatuh kembali dengan 2 titis untuk beberapa hari dan cuba meningkatkan lagi oleh satu penurunan setiap hari. Satu anda telah mencapai 15 titis, terus mengambil jumlah yang satu hingga tiga kali sehari selama 2 minggu. Seseorang yang sihat maka akan turun ke bawah untuk 3-5 titis sehari.

Loya dan, kadang-kadang cirit-birit, seseorang merasa apabila mengambil MMS adalah tempat yang apabila patogen mati dan sedang dibersihkan daripada badan. Ia tidak bermakna keadaan semakin teruk. Sebaliknya, ia bermakna bahawa ia berfungsi. Jika loya terus menjadi isu, mengurangkan dan mengambil apa yang anda boleh satu atau dua kali sehari. Hal ini terutama berlaku dengan kanser kulit. Jika kanser yang semakin meningkat lebih cepat daripada MMS boleh membunuhnya, Humble mencadangkan menggunakan DMSO dengan MMS untuk kanser kulit topically, kerana ia membantu badan menyerap MMS.

Sesetengah orang mempunyai tindak balas lebih kuat untuk mms daripada yang lain. Semakin patogen hadir dalam badan, semakin kuat tindak balas. Sekali lagi, mengurangkan dan bekerja cara anda ke atas atau mengurangkan dan mengambil lebih dos sehari.

Ia juga disyorkan bahawa anda mengambil probiotik untuk membina sistem imun anda. FDA memerlukan kita memaklumkan kepada anda: ". Kenyataan-kenyataan ini belum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Ubat-Ubatan Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit." Anda bertanggungjawab sepenuhnya untuk hasil yang anda mengalami dari menggunakan herba ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar