Sindrom Usus Mudah Rengsa - 3 Pemulihan Mudah

Sindrom Usus Mudah Rengsa - 3 Pemulihan Mudah

Bagi sesiapa yang menghidap sindrom usus, satu-satunya kaedah untuk anda untuk menghentikan penyakit anda adalah untuk menghapuskan faktor-faktor yang menyebabkan tanda-tanda dan gejala-gejala untuk memulakan. Perkara yang dikesali adalah, pencetus ini mungkin boleh menjadi agak berbeza dan berdasarkan kepada anda sebagai seorang individu, ia boleh menjadi satu perkara manakala ia boleh menjadi sesuatu yang sama sekali berbeza dalam orang lain. Walaupun ini sebenarnya keadaan ini, bagaimanapun, biasanya ada beberapa pencetus terkenal yang boleh mudah untuk dikenali.

Satu perkara yang sering sering membawa kepada masalah dengan sindrom usus adalah susu dan produk susu. Sebilangan besar orang hari ini secara umumnya tidak toleran laktosa, walaupun mereka mungkin tidak menyedarinya dan mungkin telah meminum produk tenusu untuk hampir semua kehidupan mereka. Sebagai perkara fakta, ramai orang yang mempunyai masalah dengan susu sebenarnya mula mengidamkan susu untuk sebab-sebab tertentu yang luar biasa. Benar-benar satu-satunya cara untuk mengalahkan keadaan ini biasanya untuk menghilangkan susu dari diet dan nasib baik, sebahagian besar marah gejala sindrom usus pasti akan hilang untuk selama-lamanya dengan pemindahannya. Ia adalah dugaan yang perlu dengan mengambil kira keselesaan dan kemudahan anda.

Satu lagi perkara yang menyebabkan isu-isu dengan IBS dalam ramai lelaki dan wanita sebenarnya dehidrasi, terutamanya apabila anda mempunyai isu dengan sembelit. Tidak setiap orang yang terjejas dengan sindrom usus akan mempunyai masalah dengan sembelit dan banyak mungkin mengalami cirit-birit sebaliknya. Jika najis anda keras dan kering, walau bagaimanapun, ia biasanya adalah akibat langsung daripada badan cuba memerah air keluar daripadanya supaya dapat membekalkan tubuh dengan cecair penting yang terhasil daripada menjadi kering. Ini adalah pemikiran yang sangat buruk, dan ia adalah punca keadaan kesihatan individu boleh mengalami. Pastikan anda minum banyak air dan diminum secara teratur oleh itu anda boleh melihat gejala hilang dengan cepat.

Satu perkara yang lepas bahawa ini tidak semestinya punca sindrom usus tetapi ia adalah pencetus adalah tekanan. Rakyat hari ini hari ini cenderung untuk menjadi beban kerap dan ia mungkin amat sukar untuk seseorang itu menghalang mempunyai tekanan, disebabkan oleh hakikat ia adalah satu aspek kehidupan kita. Dalam usaha untuk menakluk kesukaran ini, ia adalah perlu bagi anda untuk memperoleh menghadapi mekanisme yang boleh mengekalkan ketegangan dari bergenang di dalam kamu dan menghasilkan masalah usus anda. Ini sudah tentu hanya satu lagi cara terbaik yang anda boleh mengurangkan kesedihan anda ditambah dengan gejala-gejala yang anda hadapi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar