Bagaimana untuk Menyembuhkan Sakit Selepas episiotomi Sememangnya

Bagaimana untuk Menyembuhkan Sakit Selepas episiotomi Sememangnya

Menemui kaedah yang paling berkesan untuk penyembuhan kesakitan selepas episiotomi boleh membuat perbezaan antara kesakitan yang tetap atau tidak selesa dan jumlah penyembuhan.

Ia adalah satu paradoks episiotomi yang sedang digunakan. Takrif episiotomi adalah air mata pembedahan, untuk mengelakkan pecah tisu. Tetapi tidak bahawa apa episiotomi itu? Anda mengoyak atau memotong tisu supaya tidak terkoyak. Bolehkah anda melihat logik di sana, kerana saya tidak boleh.

Kajian telah menunjukkan bahawa ketika seorang wanita secara semula jadi air mata semasa melahirkan anak, dia menyembuhkan lebih cepat, lebih sepenuhnya, dengan jauh lebih sedikit masalah.

Walau bagaimanapun, ini adalah sedikit keselesaan untuk anda jika anda telah melahirkan bayi anda dan mempunyai episiotomi. Sekarang anda mungkin perlu berurusan dengan kekurangan penyembuhan, kesakitan, ketidakselesaan, pendarahan, tisu parut.

Di samping itu, apabila air mata dijahit kembali bersama-sama, ia tidak sentiasa dilakukan dengan ketepatan yang besar. Ini boleh bermakna hubungan itu menjadi pedih.

Adakah terdapat cara lain?

Sentiasa ada jalan lain. Ada boleh tidak hanya menjadi salah satu cara untuk berbuat apa-apa. Atau dua atau tiga. Selalu ada pelbagai cara untuk mencapai apa-apa. Dan kursus yang sesuai untuk anda secara mesti mencerminkan keutamaan semasa anda.

Penggunaan rawatan homeopati yang sesuai (sama ada dari homeopati profesional atau oleh rumah menetapkan, jika anda berpengalaman), berdasarkan gejala-gejala anda dengan cepat boleh menyembuhkan air mata, pendarahan, parut, kesakitan, ketidakselesaan.

Jadi, untuk anak anda yang seterusnya, anda mungkin ingin mempertimbangkan semula logik di sebalik episiotomies dan pembaikan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar